شناسهٔ خبر: 169101 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روند پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن آذربایجان شرقی سرعت می‌گیرد

1 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در جریان سفر یک‌روزه به شهرستان اهر و بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن این شهرستان خطاب به پیمانکار پروژه گفت: تسریع در روند پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن الزامی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در سفر یک‌روزه به شهرستان اهر، سید احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی به همراه محمدی سرپرست استانداری، عبداللهی نماینده مردم شریف شهرستان اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، غنی زاده فرماندار شهرستان اهر، فتح زاده رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه استان و دیگر مدیران استانی و منطقه‌ای به بررسی پروژه‌های شهرستان در حوزه‌های مرتبط پرداختند.

طی این سفر یک‌روزه از گردنه گویجه بل بازدید به عمل آمده و مشکلات پیرامون آن جهت تسریع در پیشرفت فیزیکی اتوبان تبریز- اهر و بالعکس مورد بررسی واقع شده و تصمیمات لازم نیز اتخاذ گردید.

شناسایی اراضی مستعد در اطراف روستاهای شهرستان مردتکان، گرنگاه، خونیق، قره بورون، شله بران، اراضی روستای یاغبستلو جنب شهرک شیخ شهاب الدین اهری با هدف ایجاد کاربری‌های مختلف شهری در شهرستان اهر دیگر برنامه این سفر یکروزه بود که توسط مدیرکل راه و شهرسازی و سایر همراهان انجام شد.

سید احمد موسوی در جریان بازدید از پروژه ۹۳۱ واحدی نهضت ملی مسکن اهر و مساکن مهر تبدیلی به جهش تولید مسکن و گفتگو با پیمانکار این پروژه در محل کارگاه گفت: تسریع در روند پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن الزامی است و باید با تمام توان پای کار باشید تا پروژه‌ها در اسرع وقت تحویل متقاضیان شوند.

شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با موضوع پیگیری مسائل و مشکلات پیرامون شهرستان از جمله گردنه گویجه بل، کمربندی جنوبی و شرقی شهرستان، جاده مشکین شهر و اهر و... دیگر برنامه این سفر شهرستانی بود.